Ile kosztują banery reklamowe?

Banery reklamowe są teraz jednym spośród niezwykle znanych przekaźników reklamy outdoroowej. Dzięki prawie nieskończonym możliwościom ich zastosowania, odporności i wytrzymałości na wymogi powietrzne są chętnie stosowane zarówno poprzez właścicieli wielkich przedsiębiorstwa, jak i średnich oraz małych spółek.

Należy przyznać natomiast, iż przeglądając propozycje spółek, specjalizujących się w druku banerów reklamowych, łatwo zgubić się w lesie informacji, cen oraz parametrów. Czy grubszy baner jest pewnością większej odporności?

Banery reklamowe – laminowane

Przykładowe banery reklamowe laminowane są tradycyjnym przekaźnikiem stosowanym w produkcji reklamy wielkoformatowej, w wielkim ułatwieniu jest to siatka z tworzywa syntetycznego zalaminowana materiałem PVC.

Baner laminowany jest w wielu gramaturach od 360g do 510g i z różnorodnym zagęszczeniem przeplotu siatki (bazy materiałowej banera). Oczywiste jest, iż im większa waga produktu i gęstsza siatka tymże artykuł będzie bardziej wytrzymały na zniszczenia mechaniczne, w szczególności na podmuchy wiatru – wiatr stanowi największe ryzyko dla reklam wielkoformatowych.

Wytrzymałość reklamy

Nie ma prawdopodobnie nic straszniejszego, aniżeli słabo widoczny banner reklamowy z wyblakłymi literami oraz odcieniami. Wygląda to po prostu źle, psując otoczenie, lecz także niezwykle niekorzystnie świadcząc o promowanej firmie lub produkcie. Należałoby więc zainwestować trochę więcej środków w artykuł, z jakiego taka reklama ma zostać zrobiona.

Duże znaczenie mają tutaj takie parametry jak gęstość splotu produktu, z jakiego zrobiony jest baner lub także grubość nitki. Tenże ostatni parametr stanowi o odporności materiału na wszelakiego typu zniszczenia lub pęknięcie. Z kolei im gęstszy splot, tymże dłużej artykuł wytrwa nieodpowiednie wymogi powietrzne, będąc dobrze widocznym poprzez cały czas.