Drukowanie ulotek- jako wszechstronna forma narzędzi reklamowych

Ulotki zajmują pierwsze miejsce wśród narzędzi reklamowych. Wynika to z faktu, iż można wyprodukować je za niską cenę i dzięki temu dotrzeć do szerokiego grona ludzi. Wykorzystywane są one podczas różnego rodzaju akcji, np. wprowadzania nowego produktu przed daną firmę lub z okazji otwarcia nowego lokalu.

Dzięki takiej formie reklamy można zapewnić szybkie dotarcie do klienta, choćby następnego dnia po ich wydruku. Nawet na najmniejszym formacie można przekazać wiele najważniejszych informacji dotyczących danego przedsiębiorstwa. Jeśli zaś określony rozmiar jest za mały lub nie spełnia oczekiwań klienta, występuje wiele innych, z których każdy wybierze coś odpowiedniego dla siebie. 

Jak wybrać najlepszy format oraz papier drukowanych ulotek?

Przed zleceniem drukowania ulotek https://www.copyshop.krakow.pl/oferta/ulotki/ należy przede wszystkim stworzyć własny, unikalny projekt, określić ich rozmiar oraz papier, z którego mają być wykonane. Jeśli chcemy rozdawać ulotki poprzez formę tradycyjną, czyli z rąk do rąk, najlepszą opcją będzie format A6. Jego wymiary to 105 mm na 148 mm. Idealnie więc po przeczytaniu zmieszczą się w każdej kieszeni. Jest to najpopularniejszy z wykonywanych formatów.

W przypadku rozwożenia ulotek i przekazywania ich pod drzwiami lub poprzez skrzynki pocztowe, najlepiej sprawdzi się zastosowanie rozmiaru A5 lub A4. Dzięki większemu formatowi można sprawić, że ulotki bardziej przykują uwagę odbiorców. Jeśli chodzi zaś o papier, z którego mają być wykonane ulotki to zależy on w zupełności od naszych preferencji i od wykonanego projektu.

Największymi grupami papierów dostępnymi na rynku są powlekane i niepowlekane.

Najczęściej wykorzystywany jest papier satynowy. Charakteryzuje się gładką i matową powłoką. Innym popularnym jest papier kredowy powlekany, który przeważnie stosowany jest w postaci błyszczącej. 

Druk rolowy- najlepsza forma drukowania ulotek

Druk rolowy jest technologią druku wysokonakładowego. Najbardziej sprawdza się podczas drukowania ulotek. Proces ten odbywa się z roli papieru umocowanej na maszynie.

Nazywany jest także drukiem rotacyjnym lub headset’owym. Jest to bardzo dobre oraz praktyczne rozwiązanie dla firm, które w krótkim czasie i tanio, chcą wyprodukować dużą ilość ulotek reklamowych.