+(48) 534 240 000SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
0item(s)

Nie masz produktów w koszyku.

NASZE PRODUKTY

Zobacz naszą ofertę.

Najczęściej zadawane pytania


1. Kolory na wydruku są inne niż na tych samych wizytówkach drukowanych miesiąc temu
Jeżeli nie otrzymaliśmy od Państwa wzoru druku (egzemplarz z poprzedniego wydruku, cromalin) nie jest możliwe uzyskiwanie zawsze tych samych kolorów bez posiadanego wzoru, ze względu na specyfikę druku offsetowego. Tym samym nie możemy uwzględnić Państwa reklamacji kolorystycznych.

2. Gdzie jest numer zamówienia?

Numer zamówienia znaleźć można na stronie Lista zamówień dostępnej po zalogowaniu się do panelu klienta w zakładce Moje konto. Ponadto w każdym potwierdzeniu zamówienia jakie otrzymujesz na adres mail po dokonaniu zamówienia znajduje się numer zamówienia.

3. Zapomniałem loginu i pinu
Skorzystaj z podstrony Przypomnienie loginu i pinu. Jeżeli adres e-mail podany przy rejestracji jest aktualny - otrzymasz login i pin na ten właśnie e-mail. W innym wypadku skontaktuj się z nami info@godruk.pl.

4. Dane mojej firmy zmieniły się
Nie zakładaj nowego konta jeżeli nie zmienił się NIP!
Dane firmy można zmienić na stronie Edytuj/zmień dane (dostępnej po zalogowaniu). Jeżeli zmienił się także numer NIP - musisz zarejestrować się jako nowa firma.

5. Otrzymałem przesyłkę, co z f-vat?
F-VAT do złożonego zamówienia jest dostępna on-line po zalogowaniu się do panelu klienta na stronie www.godruk.pl w zakładce Moje konto

6. Na odebranym wydruku czcionki wyglądają inaczej niż w przesłanym projekcie.

Przed wysłaniem materiałów do druku należy sprawdzić czy wszystkie czcionki zostały zamienione na krzywe. Najbezpieczniejszym formatem jest jpg, oraz tiff.
Reklamacji z powodu zamiany czcionek nie uwzględniamy.

7. Jak dostarczane są przesyłki?
Wszystkie przesyłki realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub TBA.
Najbliższy oddział oraz telefon kontaktowy można odszukać na stronie www.dpd.com.pl, http://tba.pl/ 

8. Jak przygotować pliki do druku?
Wszystkie siatki potrzebne do stworzenia projektu są dostępne do pobrania przy każdym produkcie (opis - pliki do pobrania) lub na stronie głównej Pliki Pomocy.

9. Jak wgrać pliki?
Pliki możemy wgrać bezpośrednio podczas procesu składania zamówienia, lub dograć bezpośrednio z adresu e-mail dostępnego w potwierdzeniu zrealizowania zamówienia, klikając w otrzymanej wiadomości link dodaj plik. Po zaakceptowaniu wgranego pliku, brak możliwości ponownego wgrania. 

10. Jak zalogować się na serwer ftp?
Proszę założyć folder na serwerze, wgrać plik oraz załączyć informacje tekstową o szczegółach zamówienia
Dane do serwera ftp dostępne są w zakładce KONTAKT.


Zadaj pytanie on-line Napisz do nas... Wyślij